//You Will Be Happy Here!

Disclaimer

Photobucket Photobucket
/>

Entries About Linkies Stuff

Assalammualaikum Everyone(: Come To My Blog And Please Leave Your Footprints!

Scream Your Chit Chat Here!

DSC00348
/>
◕ Free Talk,No Charge ◕



Sayangs (:

<
Photobucket Photobucket
429015_297403870317293_595384042_n
Credits

Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited By: Name
Others:   



LIFE ?

assalammualaikum,
saya nurul syahfikah binti abdullah
enam belas tahun
ermmm, lagi ? tak payah lah nak terangkan .
dah kenal kan ? *winkwink


kehidupan ?
opss, before tu,
saya seorang yang sangat kuat lah touching nya.
tapi kan , saya pandai lah jugak membezakan yang mana boleh ditouching kan or not right ?

saya seorang yang pemalas-.-
semua orang tahu termasuk lah
my parents,siblings,friends and maziz hatim :D
malas tu memang tak baik, tapiii
dah saya memang macam tu kan ?

saya seorang yang suka minta maaf :)
saya rasa saya memang macam tu, tapi tak tahu lah kalau orang orang tak perasan ,

saya suka menangis bila saya takde mood
opps, merengek jugak :)
kadang kadang saya jadi serabot gila dengan masalah
phuuufff :(

saya sangat suka membazir !
saya boleh habis kan rm100 dalam masa satu hari !
palig lama 1 week untuk habiskan !

saya suka memilih makanan!
saya sanggup tak makan dekat dewan makan jkalau saya tak suka makanan tu ?

saya suka mengumpat orang kalau saya tak suka orang tu :)

so, 
semua orang dalam dunia tak semestinya mampu memuaskan hati kau yang sentiasa tak puas tu !
can you change yourself fieyka ?
susahhh lahh !